ZEST

ZEST جایی برای استراحت شماست.. به من feedback بدهید و ZEST را به دوستانتان پیشنهاد کنید.

ZEST

ZEST جایی برای استراحت شماست.. به من feedback بدهید و ZEST را به دوستانتان پیشنهاد کنید.

Eric Hutchinson - Sounds Like This

اگر بخواهم این آلبوم را در یک جمله توصیف کنم، می گویم "Sounds like this گلچینی از بهترین کارهای Eric Hutchinson است". آهنگساز پراستعداد جوان، توانسته است در این آلبوم گستره ی وسیعی از احساسات و فضاها را در کنار ژانرهای متفاوتی به نمایش بگذارد. شما در این آلبوم Alternative Rock، Funk، Soul و Piano Ballad و چیزهای زیاد دیگری را احساس خواهید کرد و بهتر اینکه تمام این ژانرها با روش کاملاً منحصر به فرد Eric Hutchinson عرضه شده است. من بزرگترین نقطه قوت این آلبوم را در پیوستگی آن می دانم: هر یک از آهنگها به خودی خود قدرتمند و خوش ساخت است، با اینحال مجموعه ی این آلبوم از جمع تک تک آهنگها چیزی بیشتر دارد. لذت بردن از کارهای مفرح این آهنگساز جوان را به شما توصیه می کنم.




آهنگهای زیر را دانلود کنید:


All Over Now

Back To Where I Was

Food Chain

It Hasn't Been Long Enough

Rock & Roll


نظرات 1 + ارسال نظر
parpar سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ب.ظ

che ahangaye ba neshati.adan ehsas mikone dakhele texas zendegi mikone!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد